Calatoria Campaniei A Devenit Mai Usoara

Calatoria Campaniei A Devenit Mai Usoara

Calatoria Campaniei A Devenit Mai Usoara

Calatoria Campaniei A Devenit Mai Usoara

Justsnap da sansa brandurilor sa mute campaniile promoționale de la retailer pe platforme digitale, permitandu-le sa gestioneze programele de loializare mult mai rapid și la un cost mai mic. Pentru a participa la aceste campanii, consumatorii incarca rapid o fotografie a a bonului de cumparaturi pe platforma Justsnap ca dovadă a achiziției. În afară de validarea digitală a participării, brandurile pot face o analiză detaliată a comportamentelor de cumparaturi ale shopperilor lor și ii pot ulterior retargeta cu oferte personalizate.


In plus, pentru prima data, brandurile iși pot urmari digital consumatorii de la inceput la sfarsit, avand astfel posibilitatea de a măsura eficiența comunicării online cu vanzarile offline.

Tehnologie avansata de procesare a bonurilor de cumparaturi

Indiferent de platforma din care consumatorii participă la campanie, tehnologia noastră de procesare a imaginilor /bonurilor de cumparaturi permite fotografiilor încarcate sa fie curatate cu algoritmi automati și determina tipul de continut. Dupa digitizarea datelor de pe bonul de cumparaturi cu tehnologia OCR, se efectueaza controlul sistematic al fraudei și se verifica valabilitatea documentului.
Utilizand experienta noastra anterioara, combinată cu tehnicile Machine Learning, datele digitale citite în timpul etapei de identificare a produsului sunt apoi corelate cu baza de date a produselor și identificate.

Tehnologie avansata de procesare a bonurilor de cumparaturi

Indiferent de platforma din care consumatorii participă la campanie, tehnologia noastră de procesare a imaginilor /bonurilor de cumparaturi permite fotografiilor încarcate sa fie curatate cu algoritmi automati și determina tipul de continut. Dupa digitizarea datelor de pe bonul de cumparaturi cu tehnologia OCR, se efectueaza controlul sistematic al fraudei și se verifica valabilitatea documentului.
Utilizand experienta noastra anterioara, combinată cu tehnicile Machine Learning, datele digitale citite în timpul etapei de identificare a produsului sunt apoi corelate cu baza de date a produselor și identificate.

Conversii online la offline

De la cea mai simpla lichidare a stocurilor sau de la campanii promotionale de crestere a vanzarilor pana la programele de loializare pe termen lung, toate platformele Justsnap a fost dezvoltat pentru a satisface toate nevoile brandurilor din acest domeniu. Cu ajutorul anunțurilor campaniilor care utilizeaza mediile digitale si sociale, consumatorii pot fi directionați catre punctele de acces Justsnap de pe Web, Bot-ul Facebook Messenger sau aplicația mobila, astfel încat sa poata participa la campanii, sa-și incarce bonurile de cumparaturi și sa beneficieze de scratch-to-win , loterii/tombole-ca si instrumente de gamification. Analizand aceasta trasabilitate digitală, brandurile iși pot urmari consumatorii de la inceput la sfarsit și au posibilitatea de a urmari conversia de la comunicarea campaniei online la achizitiile facute in punctele de vanzare offline.

Retargetare

Justsnap utilizeaza tehnologiile de Inteligența Artificiala și de Machine Learning pentru a prezenta date privind atat datele demografice, cat și comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Datorită acestor date bogate, brandurile pot oferi consumatorilor lor oferte personalizate pe baza obiceiurilor lor de achiziție anterioare.
In plus, brandurile pot viza în mod specific consumatorii existenti, shopperii din categoria lor sau grupurile de clienti segmentați prin metode diferite și pot comunica cu acesti consumatori atat în timpul cat și dupa campanie. Aceasta comunicare poate include oportunitati, discounturi, recomandari pentru produse sau reamindere de cumparaturi.

Retargetare

Justsnap utilizeaza tehnologiile de Inteligența Artificiala și de Machine Learning pentru a prezenta date privind atat datele demografice, cat și comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Datorită acestor date bogate, brandurile pot oferi consumatorilor lor oferte personalizate pe baza obiceiurilor lor de achiziție anterioare.
In plus, brandurile pot viza în mod specific consumatorii existenti, shopperii din categoria lor sau grupurile de clienti segmentați prin metode diferite și pot comunica cu acesti consumatori atat în timpul cat și dupa campanie. Aceasta comunicare poate include oportunitati, discounturi, recomandari pentru produse sau reamindere de cumparaturi.

Un catalog variat de premii e- vouchere digitale

Programele de recompensare sunt foarte incurajatoare în ceea ce priveste furnizarea unui beneficiu material si / sau emotional consumatorului. Pentru ca o campanie sa fie eficienta, este necesar sa se ia în considerare cu atentie mecanismele castigarii unui premiu si sa se asigure ca premiile oferite au capacitatea de a motiva publicul tinta.
Companiile pot sa aleaga din catalogul de recompense digitale Justsnap, care se extinde continuu, adaptat pentru diverse segmente de public țintă sau poate opta sa ofere propriile recompense pentru campaniile lor. Selecția noastră de recompense, de la bilet pentru evenimente, voucher la un magazine online, pachet de Internet sau alternative pentru masa pana la la vouchere la diferite magazine offline, sunt complet digitale și pot fi livrate imediat clienților prin integrarea sistemelor noastre.

Viziune unica asupra cumparaturilor

Un simplu bon de cumparaturi este de fapt una dintre cele mai valoroase surse de informații pentru companiile care nu au acces direct la consumatorii lor. In acest fel, brandurile pot accesa date unice despre comportamentul consumatorilor lor legat de cumparaturi, preferintele pentru anumite produse si comercianti. Pe langa informatii gen ora cumparaturii sau data ei de pe bonurile de cumparaturi si alte informatii gen conținutul coșului de cumparaturi, produsele si brandurile competitiei, pot fi si ele analizate. Analizând toate aceste date pe care consumatorii le impartasesc in mod voluntar, pot fi ulterior implementate diferite strategii de retargetare, pot fi create parteneriate cu diferiti retaileri, pot fi planificate cross-sales pentru a crește media cosului de cumparaturi sau pe termen mediu si lung retargetarea unor activitati integrate cu CRM-ul.

Viziune unica asupra cumparaturilor

Un simplu bon de cumparaturi este de fapt una dintre cele mai valoroase surse de informații pentru companiile care nu au acces direct la consumatorii lor. In acest fel, brandurile pot accesa date unice despre comportamentul consumatorilor lor legat de cumparaturi, preferintele pentru anumite produse si comercianti. Pe langa informatii gen ora cumparaturii sau data ei de pe bonurile de cumparaturi si alte informatii gen conținutul coșului de cumparaturi, produsele si brandurile competitiei, pot fi si ele analizate. Analizând toate aceste date pe care consumatorii le impartasesc in mod voluntar, pot fi ulterior implementate diferite strategii de retargetare, pot fi create parteneriate cu diferiti retaileri, pot fi planificate cross-sales pentru a crește media cosului de cumparaturi sau pe termen mediu si lung retargetarea unor activitati integrate cu CRM-ul.

Detectarea sistematica a fraudei

Orice activitate de marketing care iși recompenseaza consumatorii ar trebui sa utilizeze o procedura sistematica pentru a evita greselile și pentru a preveni orice posibila activitate frauduloasa. Modulul de detectare a fraudei împiedica utilizarea in mai multe rânduri a aceluiasi bon de cumparaturi utilizand tehnici computerizate de aproximare. Utilizatorii care sunt considerati inselatori sunt, de asemenea, monitorizati sistematic in timp și interzisi de pe platforma atunci când limita rezonabila de indoiala este depasita.